2012. március 8., csütörtök

Érdemes vetni rá egy pillantást- A három testőr


Tulajdonképpen régóta  meg akartam már nézni,de csak most nyílt rá lehetőségem. Nagyon szeretem ezt a történetet, mindenféle feldolgozásban,bár eddig ez a harmadik amit láttam. Volt a Vasálarcos és a Három testőr még jó pár évvel ezelőtt.. Most találkoztam ezzel az újabb változattal,és csak annyit mondhatok,mint a régebbieknél: Nagyon tetszett,imádtam. Ebben a történetben is ott van a bíboros álnoksága és hatalomvágya. Benne van a fiatal D'artagnan bátorsága és elszántsága,hogy testőr lehessen. Milady is feltűnik a színen és mesterkedik is valamiben,mint mindig. Lajos király pedig egy buta ifjúnak van ábrázolva. Feltűnik még Lord Buckingham is,aki nagy galibát okoz a bíborossal és a gárdistáival együtt.
A film amolyan sztárparádé. A három testőr szerepébe Matthew Macfadyen,Luke Evans és Ray Stevenson  bújt. Buckinghamként Orlando Bloom parádézik, Miladyként Milla Jovovich ugrott be, míg D’artagnant Logan Lerman alakítja.
Tetszett az alap sztori  és a kivitelezés is. Imádtam a karddal vívott jeleneteket. Mindenképpen érdemes vetni rá egy pillantást. Egy mindenkiért és mindenki egyért!!! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése