2012. február 27., hétfő

Egy kalandos utazás :)


 A tegnapi nap folyamán egy barátnőmmel betértünk a Westendbe,és szépen átvettük a lefoglalt jegyeinket az Utazás a rejtélyes szigetre c. filmre.
Nem engedtek be minket,csak 5 perccel a kezdés előtt. A sor olyan hosszú volt,hogy nem is látszott a vége.
Mondhatjátok,hogy elfogult vagyok,ha Josh Hutchersonról van szó( mert hát igaz is:D),de ez a filmje is nagyon jóra sikerült.
Már a kezdésnél majd megőrültem mikor megláttam,de kérlek ezt nézzétek el,imádom őt:D

Sean Anderson ezúttal is különleges helyre utazik,csakúgy mint évekkel ezelőtt a nagybátyjával. Ezúttal kódolt üzenetet kap a nagyapjától,aki már egy ideje eltűnt. Mostohaapja segítségével rájön,hogy a Rejtelmes sziget,melyről Verne írt,létezik. Elindulnak hát,és melléjük szegődik még egy pilóta,és a lánya Kailani. Elkezdődnek a kalandok,veszélyekkel találkozunk, és hihetetlen dolgokat tapasztalunk meg. Michael Caine és Dwayne Johnson nagyon jól alakítják szerepeiket,rengeteget lehet nevetni rajtuk. Meg úgy egészében az egész filmen. Seanről nem szólok semmit,mert akkor az egész átmegy Josh-ömlengésbe,azt pedig nem szeretnék:$$$$
Mivel 3D-ben néztük még hatalmasabb élmény volt,mintha simán néztük volna. És tényleg rengeteget lehetett nevetni,de persze izgulni is A látványvilág csodálatos, a bogarak hát khm....:D a pókok pedig,főleg így 3D-ben....hát nem is tudom..én nekem pók fóbiám van maradjunk ennyiben:D
Végezetül pedig én teljesen Verniánus lettem,úgyhogy nekiesek Verne (lehetőleg) összes művének!!
NA KIBEN VAN KALANDVÁGY????? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése