2012. február 19., vasárnap

Védhetetlen





Ma a Westendben voltunk az egyik barátommal. Mozizni akartunk,de nem találtunk semmit,ami mind a kettőnket érdekelt volna. Aztán rámutatott egy poszterre,hogy az nem lehet olyan rossz....SAFE HOUSE.
Odamentem a jegypénztárhoz,és megkérdeztem hogy mi a magyar cím-VÉDHETETLEN.
Akkor még vaciláltunk,hogy megnézzük-e, mert ő akadékoskodott:D Végül beültünk rá:)

 Matt Weston egy védőházban ücsörög. A CIA-nek dolgozik. Egy régi CIA tag,aki elárulta őket,pedig hirtelen felbukkan. Ő Tobin Frost. Olyan titkos fájlokat tart magánál,amik nagyon nagy jelentőséggel bírnak a kormányra. Folyamatosan üldözik,meg akarják ölni. Ez a két ember pedig egyszercsak találkozik,amikor Frostot pont Matt védőházába viszik be. És itt kezdődik az ellenség-szövetség játék,és a hajsza Frost és a fájlok után.

Nem vagyok egy kifejezetten akciófilmes típus Ha kettőt láttam életemben,akkor lehet hogy sokat mondok:D De ez nagyon tetszett. lehet benne van az is,hogy Ryan Reynolds játtsza az egyik főszerepet:$
Nem éppen egy romantikus,lányos film, tele van lövöldözéssel,autós üldözésekkel, vérrel..... Úgyhogy főként fiúknak ajánlanám,vagy olyan lányoknak,akik nagyon szeretik az akciófilmeket, vagy nagyon szeretik a barátjukat,aki meg akarja nézni:D És meg kell említenem Danzel Washingtont is,hiszen ő játssza a fő-fő szerepet, és én nekem ez volt az első film amit tőle láttam, és meg kell mondjam, egy nagyon jó színész:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése