2012. február 22., szerda

Girlpower:)



 Katniss Everdeen-Hunger games trilogy
Tris Prior-Divergent trilogy
Tessa Gray-The infernal devices
Clary Fray-The mortal instrument

Íme négy olyan lány,akikről szívesen olvas az ember,és szívesen is azonosul velük,mert nem a megmentésre váró buta kis libák....:D
 Sajnos közülük csak kettőről olvastam eddig,ugye Katnissről és Claryről,de Tessa történetét is nagyon várom már,ami hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző kiadó által kiadott, Cassandra Clare-Mechanikus angyal című könyvében. Tris történetét szintén nagyon várom,mert rengeteget hallottam róla,és nemsokára az ő történetét is olvashatjuk Veronica Roth-A beavatott c. könyvében,amit a  Ciceró könyvstúdió ad majd ki.

4 megjegyzés:

  1. Jó kép! :D
    Én is nagyon várom már a Mechanikus angyalt is, bár remélem nem ez lesz a címe, szerintem borzalmas...
    És A beavatottat is, belefutottam néhány napja, én is csak jókat hallottam eddig róla, úgyhogy érdekel :D
    Egyébként a Ciceró adja majd ki, elvileg még ebben a hónapban, Meg Cabot Elhagyatva című könyét, az is jónak ígérkezik.

    VálaszTörlés
  2. Hát én is jobban örülnék valami más címnek,de mondjuk az Óramű angyal se sokkal jobb,és még az volt egy-két helyen feltüntetve:SS
    A beavatottra arra már nagyon kíváncsi vagyok,épp csak keret nincs rá:((

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk az Óramű angyal talán még rosszabb:D:D Meg kéne tartami az eredeti címet... Amúgy nem hiszem el, hogy szerintük ez jól hangzik... Ki vesz le egy olyan című könyvet a polcról, hogy Mechanikus angyal?? Mert én nem biztos, hogy megtenném, azt hiszi az ember, hogy valami robotos sci-fi, az óraműről meg hogy valami időnyerő dolog :D:D bár lesznek valami eddig ismeretlen teremtmények ha jól tudom...
    Hát most nekem sem telik rá, de ha minden jól megy akkor talán jövő hónapban már lesz fizetésem :D

    VálaszTörlés
  4. :D én először azt hittem,hogy valami a big bennel kapcsolatos történet lesz,és mondom ezt meg nem veszem..:DDD

    VálaszTörlés