2012. február 28., kedd

Darren Shan regényes története 1.

 Darren Shan történetét 12 kötetben követhetjük nyomon. Az első rész a Rémségek cirkusza( mindenki tudja persze,de na...:D)
Darren egy teljesen hétköznapi iskolásfiú. A legjobb barátja Steve Leopard. A városukba érkező Rémségek cirkuszának előadására ketten mennek el,és itt indul el a borzalmas események sorozata. Steve felismeri az egyik szereplőt,Larten Crepsley-t. Darren pedig sajnos önállósítja magát,így a végén Steve életének érdekében a mi vámpír barátunk inasává kell válnia.

Imádom a könyvet. Bár szívfájdalmam volt nekem is amikor Darren "halálakor" teljesen kikészült a családja. Larten Crepsley karaktere szintén nagyon jó, annak ellenére,hogy ő sem az a kifejezetten gonosz vámpír.
És akkor Steve....a kedvencem....(kövezzetek meg!!!) Bírom az arroganciáját, a nemtörődömségét,a minden mindegy alapon történő gondolkodását. Eleinte nagyon ragaszkodott Darrenhez,hiszen legjobb barátok voltak.Ám amikor nemhogy nem teljesült az álma,hanem mindez Darrennel esett meg, ez ugye megváltozik. Én megértem Stevet, elvették tőle az álmait. Ráadásul a legjobb barátja...oké hogy azért hogy megmentse az életét,de ez akkor is nagyon fájhatott Stevenek. Nagyon okos,érdeklődő is, és az is elég rosszul eshetett neki,mikor közölték vele,hogy hát bizony az ő vére gonosz. Imádtam,amikor a végén magától rájött,hogy mi is történt Darennel. Azt már mondjuk kevésbé,mikor közölte vele,hogy arra teszi az életét,hogy megölje őt. DE még így is Steve a kedvencem.

Beszéljünk kicsit a filmről. rengeteg  rossz kritika érte a filmet,és ezekhez sajnos kénytelen vagyok én is csatlakozni. A film,akkor jó,ha nem a könyvhöz hasonlítjuk.De komolyan...kb. Darren,Steve és Mr.Crepsley karaktere elfogadható. De még teljesen ezek sem,hiszen a könyvben a két fiú 12 éves a filmben meg már 16. Értem én,hogy jajj a tinifilmek.....,de ez akkor sem jó így. A történet is.....Nem csak az első részt öleli fel,hanem a másodikat is. De sajnos hozzátettek,elvettek, beleszőttek olyan szereplőt,aki nincs is a történetben(pl. Rebecca a majomlány). Ő szerintem annyira fölösleges volt oda,csak azért,hogy megmutassák hogy Darren piciny és esendő vámpírszíve is tud szeretni( éljen a tini romantik*haját tépi*). Nem értem,miért kell egy olyan történetbe,mint ez,ahol semmi romantika nincsen,beleszőni azt. Nem hiszem,hogy ettől a film jobb lett. Na mindegy. Egyébként mindezek ellenére a színészek nagyon jól el vannak találva. Ugyanúgy velük kellett volna megcsinálni,csak mondjuk 2-3 évvel előbb. De azért egy-két szót róluk is.
Chris Massoglia játsza a mi Darren Shanunkat. Igazi jófiú karakterű a srác,ezért szerintem Darren karaktere nagyon jól áll neki,még az is amit szerencsétlenkedik romantika címszó alatt( nem az ő hibája, ez a szerepe)
Josh Hutcherson, na hát igen...már megint Josh:$$$ Ő játsza ugye Darren legjobb barátját Stevet. Annyira imádom, olyan jól áll neki(MINDEN) a gonosz karakter...Azok a lila szemek és az a gyilkos vigyor,hát büntet,de komolyan...*és megint csak ömleng*

Tulajdonképpen annak ellenére,hogy a film nagyon nem jó, rengetegszer megnéztem már. Sejtelmem sincs mi vezérelt eme cselekedetre,de valamiért mindig kikötök nála. Talán ebben Joshnak van némi szerepe:$$$ Egyébként nézhető a film,de ne várjon tőle senki(aki  még nem látta) hatalmas durranást..még egy kis pukkanást esetleg :DD



4 megjegyzés:

  1. Hát most kiváncsivá tettél a könyveit nem olvasom Darennek de a filmet most így megnézném :D

    VálaszTörlés
  2. Oksam Beni,akkor majd ha átjössz akkor oda adom,de a könyveket is oda adom szívesen:)

    VálaszTörlés
  3. Egy jó filmet mindig szívesen nézek :D

    VálaszTörlés
  4. Kár hogy ez nem az a "jó film" kategória..:DDD

    VálaszTörlés