2012. február 25., szombat

A kis herceg



Antoine de Saint-Exupéry aranyos kis története ez. Nem nagyon állt szándékomban elolvasni,de végül találtam Moly.hu-n egy kihívást rá. Nekünk nincs meg itthon,ezért elkértem anyukám kolléganőjétől,és ő elhozta nekem. belekezdtem és mivel alig 100 oldal,pár óra alatt végeztem vele. Nagyon tetszett,nagyon aranyos kis történet, egy kisfiúról,aki fontos dolgokat tanul meg.

A mesélő a sivatagba lezuhanván találkozik a kis herceggel, aki elmeséli neki kalandos utazását. Saját kis bolygójáról kelt útra,mindez a kis virága miatt. Több bolygón is járt. Találkozott egy királlyal, egy hiúval,egy iszákossal, egy üzletemberrel,egy lámpagyújtogatóval és egy geológussal. Mind más dolgot tartottak szem előtt. Végül a Földre érkezett,egy sivatagba. Tovább ment és még sok mindenkivel találkozott. Végül a róka elmondta neki a nagy titkot, és mindent megértett.


"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges,az a szemnek láthatatlan."

Végül ott,ahová oly rég érkezett a sivatagba,ott is távozott.

Nagyon tetszett. A szeretet igazi természetét mutatja meg. Ezt a felnőttek már tényleg nem érthetik....akkor érthették mikor még gyerekek voltak.
És még arra is rájöttem,hogy az egyik kedvenc idézetem...hát egy rókától származik. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése