2012. augusztus 4., szombat

Ezek a jó pasik.... :P


A Könyves Álompasi párbaj megihletett egy kicsit,ezért gondoltam hozok Nektek pár könyvből fiúkákat, hogy megtudjam Ti kit választanátok a főhősnő helyében:)
Én a választottam nevét vastagon kijelölöm,de van ahol nem sikerül döntenem :D Esetenként SPOILERt tartalmazhat a bejegyzés!!!

Kezdjük is mindjárt azzal a sráccal,aki 2012 Könyves Álompasija lett :)

Neményi Arnold                           Antai-Kelemen Ádám(Cortez)



Amikor elkezdtem olvasni a sorozatot,akkor Renivel együtt zúgtam bele Cortezbe. És Arnoldot eleinte egyáltalán nem kedveltem. Ő Reni legjobb barátjaként élt bennem. Aztán ahogy telt az idő és Cortez hol ilyen volt,hol olyan,akkor még jobban átéreztem Reni helyzetét. De sajnos amellett,hogy Reni szenved,totálisan vak,mert nem veszi észre,hogy két fiú is mennyire oda van érte.Lehet neki kellett volna az a szemüveg és nem Virágnak.
Mind a két srác másképp próbálja magát észrevetetni. Arnold anyatigrisként védi Renit Corteztől,Cortez meg bunkózik,veszekszik vele,de néha meg tök kedves és aranyos. Vannak ám zavaró tényezők,ugye Cortez barátosnéja, Viki, aztán később Arnold elkeseredett tette a könyvtárban. (Jellemző,mire végre megkedveltem,lelép.) Aztán amit ezután Cortez és Reni leművelnek az hatalmas :D Folyton vitáznak valamin,aztán meg imádják egymást,és végre Cortez is tenne valamit...amíg Reni el nem szúrja....Köszönjük Kinga!!! :D (de azért még mindig Kinga a kedvencem)
Aztán ugye kisebb és persze nagyobb bonyodalmak árán,de végre megtörténik,aminek kell.
Na most,hogy elmondtam ezt a kis szerelmi történetet,meg is indoklom miért Cortez az én választottam.
Tökéletes pasi,népszerű(ami ugyan néha hátrány), bírom a humorát, a stílusát, a lekezelő modorát amikor a tanárokkal beszél, a lazaságát, mindent benne. :D De a legfontosabb,hogy gitározik. *-* az nálam hatalmas pluszpont :DDD Arnoldot is bírom,de ő valahogy nekem túl okos. Milyen kapcsolata van így is Renivel?.....ülnek egymás mellett és olvasnak....:DDD

CORTEZ FOREWER <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése