2012. augusztus 7., kedd

Új könyvek a polcon 1.




Sziasztok! Anyával minden évben nagy bevásárlást szoktunk tartani az Alexandra nyári akciójában. Mindig megszakadunk,mire hazaérünk :D
Ez a vásárlás a mai napra esett. Pont a maira,aminek köszönhetően én nem is nagyon nézelődtem,hanem inkább ültem és haldokoltam,amíg anya elveszett a könyvek tengerében.
Bár amint beléptem én egyből azt kerestem,amiért mentem, aztán észrevettem,hogy anya pont azt nézegeti. Na akkor nagy örömkiáltás és már vesszük is:D Ez David Nicholls- Egy nap c. könyve.
Utána már csak üldögéltem,amíg anya körbejárt a boltban és az emeleten is.
Aztán lejött pár ajándékkönyvvel és a pénztártól eljövet már megszakadtunk:DDDD
2 könyv érdekel a legjobban a vásárlásból,az Egy nap és a Szabadulás. A másik kettő anyáé :) Már alig várom,hogy olvassuk..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése