2012. augusztus 15., szerda

Már megint a jó pasik.....:P


Ismét hoztam egy szuper párost Nektek. Ők nemmás,mint Jace Wayland és Simon Lewis Cassandra Clare Végzet ereklyéi c sorozatából.
A készülő filmben Jamie Campbell Bower és Robert Sheehan alakítja majd a két fiúkát
Még csak az első részt olvastam,de nagyjából tudom a történteket a többiből is. Mind a két fiút nagyon bírom, és nagyon nehéz köztük választani,talán nem is menne.

Itt van nekünk Jace egy igazi nagyképű,bunkó,de ennek ellenére nagyon jó fej,és nagyon lehet szeretni.Nem meglepő,hogy Clary is totál belezúg. És a modora ellenére,nagyon édesen mutatja ki,hogy ő is mennyire szereti Claryt.
És itt van nekünk Simon, Clary legjobb barátja. Nos mint a mondás is tartja: Fiú és lány között nemlétezik barátság,ha még is,akkor sem,mert az egyik fél biztos többet érez.
Nos ez esetben is egy ilyen helyzet áll fent,ahol a mi Simonunk szerelmes Clarybe,aki ebből mit sem vesz észre...pedig azért eléggé látható.(legalábbis szerintem).
Nos lényeg a lényeg.Én mind a kettőjüket nagyon szeretem,mindkettőt a maga tulajdonságaiért. Tudjuk,hogy Clary kit választ. Én nem tudok választani. Nekem mind a két fiú kell.                   
                                         Simon Lewis            Jace Wayland      
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése