2012. augusztus 24., péntek

A keddi nap :)


Terveim meghiúsultak sajnos,de ennek ellenére ugyanúgy a kezemben tarthattam az Útvesztőt még a megjelenés első napján. Ezért örök hálám Petrának :)))))))
Úgy volt,hogy együtt megyünk a dedikálásra,de Anya ( nagyonszeretem *-*) szabotálta az egészet... Lényeg a lényeg sajnos Petra nélkülem ment el,de nekem is hozott egy példányt:) Délután találkoztunk is és tökjót mászkáltunk a KÖKI terminálban :)
és meg egy SZJG kulcstartót is kaptam tőle,aminek nagyon örültem :)))))
Annyira boldog vagyok,és olvasom is a könyvet,de nem szeretnék túl hamar végezni vele,mert akkor megint csak várakozni és várakozni fogok....
De már most tudom,hogy Reni végre fejlődött és sokkal sokkal jobban megkedveltem egy-két szereplőt,és már az újak közt is van,akit a hátam közepére sem kívánok ^^
Oh és persze Cortez még mindig álompasiiii*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése