2012. február 22., szerda

Mi baj,lányok?

 Elérkezett Ellie történetének befejező része,az én nagy bánatomra.
Ebben a részben betekintést nyerhetünk olyan dolgokba,amik miatt a lányok sírhatnak és sírnak is. Ellie és a barátnői sajnos egyre többet veszekednek,néha csipcsup ügyeken,de néha nagyobbakon is. Nadine megint totál meg van kattanva,az interneten ismerkedik. Sajnos Russelel sem teljesen felhőtlen a boldogság,mert a fiú nem érti meg Elliet. És még otthon is nagy gondok vannak. Közelebbről megismerkedhetünk Ellie művészi tehetségével, amiből igen sok adatott neki,de Russel még erre is féltékeny...Ellie egy barátjára is Kevre,akibe  a lány szószerint mindig belebotlik:D Aztán jön egy buli,ahol minden felborul. Magda olyat tesz,amit én nem tudnék megbocsátani neki, sem Russelnek. Ebből ugye ki lehet találni mit....Aztán még úgy is tesz,mintha nem lenne olyan nagy dolog...Hát nemtudom....:S
Végül Nadine segítségére kell siessenek,ugyanis ez a hihetetlenül okos és leleményes lány találkozik a "szuperpasival" az internetről,akiről persze kiderül,hogy cseppet füllentett a koráról és miegymásról... Végül Ellie és Magda kibékülnek. Russel bocsánatkérő levele után pedig Ellie elmegy ugyan találkozni vele,és elhatározza,hogy az újrakezdés más lesz...talán jobb is...

És sajnos ennyi....vége van..nem tudunk meg többet arról,hogyan sikerült az újrakezdés,ha egyáltalán sikerült. Mivel nincs folytatása a sorozatnak,sajnos rengeteg számomra elvarratlan szál maradt. :S
Én véleményem szerint, így lassan 20 éves fejjel,nem biztos,hogy megbocsátottam volna nekik,azért amit tettek. Elvégre a legjobb barátnő nem tehet ilyet,mert akkor nem is barátnő,a pasik meg jönnek-mennek. De mikor 13 voltam,akkor még én is valahogy Ellie szintjén gondolkodtam :D

Az előző részek:
Szerelmes lányok- http://www.fire-princess.blogspot.com/2012/02/lanyok.html
Lányok a pácban-http://www.fire-princess.blogspot.com/2012/02/lanyok.html
Lányok késésben-http://www.fire-princess.blogspot.com/2012/02/lanyok-kesesben.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése