2012. január 28., szombat

Az Olvasók Viadala 6.téma

6. téma 
Ki vagy kik az általad leginkább nem kedvelt férfi és női szereplő/ szereplők? Miért? 
Jellemezd őket részletesen hibáikkal és ( ha szerinted akad neki(k)) erényeikkel együtt.


SPOILER!!!!!
Férfi:
1. Snow elnök-Huuh az első pillanattól nagyon ellenszenves volt. hatalom mániás,gazdag ,gonosz…nem bírtam. És amik kiderültek róla a harmadik részben..hát csak néztem…. És a kis rózsás meglepetéseitől még néha én is frászt kaptam.
2. Gale- Hm….nem is tudom,hogyan jellemezhetném Galet. Nem lopta be magát túlságosan a szívembe.  Szerintem nem tett eleget Katnissért,pedig ha már szereti,akkor igazán tehetett volna egy-két dolgot. Az első részben is már tök magának valónak tűnt. A harmadik részben pedig különösen ellenszenves volt. Az a mániája,hogy ő gyilkolni akar,meg háborút és hogy bombákat gyárt,az nagyon nem tetszett. Főleg,hogy nagy valószínűséggel az ő bombája okozta Katniss életében a legnagyobb tragédiát,de ezt sosem tudjuk már meg.

 
Női:
1.Coin elnök-Nagyon ellenszenves volt. Amint színre lépett elkezdte szúrni a szemem. Valami nem stimmelt vele. Nagyon lekezelően bánt Katnissel ,közbe meg mindent elvárt tőle.Amint rájött,hogy Katniss veszélyes lehet rá,egyből arra ment,hogy megölesse. Pedig ő volt mindenki reménysége,de a hatalma érdekében még őt is megölette volna. És még a bombát is ő dobatta le a térre. Fénypont volt a műben amikor Katniss „megjutalmazta” őt mindezekért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése