2012. január 28., szombat

Az Olvasók viadala kihívás 4. téma

4. téma 
Melyik a kedvenc THG könyved? Indokold meg, hogy miért. 
Milyen tetszési sorrendet állítanál fel a kötetekből, és miért? 
Hogyan folytatnád Te a sztorit, hogy ha erre lehetőséged adódna? Egyáltalán folytatnád -e? 
Szerinted angolul vagy magyarul jobb olvasni a trilógiát? Az örök kérdés: Team Peeta vagy Team Gale? Ki? és Miért?

Kedvenc részem az az első rész volt,Az Éhezők viadala. Megismerhettem egy teljesen új világot,és zseniális Karaktereket. Mind a két viadal helyszíne tetszett,de valahogy az elsőben jobban hatott rám az a túlélni akarás,elvégre még nem találkoztam hasonló sztorival. És nagyon tetszett,ahogy Peeta és Katniss kapcsolata kibontakozott. A barlangbeli részek a kedvenceim.
Nem folytatnám,méghozzá azért nem mert ez egy kerek,lezárt történet. Számomra legalábbis. Én talán kicsit boldogabb véget írtam volna neki. Annak ellenére,hogy nagyon boldog voltam,hogy Katniss és Peeta együtt vannak,családjuk van,nagyon szomorú voltam,mert sosem épültek fel teljesen az átélt borzalmakból. De a történet így volt kerek és zseniális.
Angolul nem nagyon szoktam olvasni,ezért erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Én magyarul olvastam, és így is nagyon tetszett a nyelvezete is.




Team Peeta<3  Teljes mértékben. Az első pillanattól,ahogy megjelent imádtam. Katniss visszaemlékezése is nagyon aranyos fiúnak mutatta számomra Peetát. És hát mikor kinyitja a száját. Ittam a szavait,ugyanúgy ahogy az emberek a Kapitóliumban. És nagyon becsülöm benne,hogy kitartó,soha nem adja fel. Akkor is szerette Katnisst,amikor ő csak játszott vele,átvágta,és páros lábbal taposott bele az érzéseibe. És még a Kapitóliumban átélt borzalmak után is,amikor megpróbálták kiölni belőle az érzéseit,de még ez sem sikerült. Látszik,hogy bármit megtenne Katnissért. már a legelső alkalommal is,amikor átállt a Hivatásosokhoz,hogy megvédje. Az életét adná érte annyira szereti.Jajj és majd elfelejtettem: Finom sütiket tud sütni:$$$
 Hát ezért PeetaJ


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése