2012. január 28., szombat

Az Olvasók viadala 7.téma

7. téma 
Ha Panem országának lakója lennél Te melyik körzetben élnél a legszívesebben, és miért? 
Jellemezd az általad leginkább kedvelt körzetet vagy magát a Kapitóliumot. 
Egyetértesz -e, avagy sem a Kapitólium politikai stratégiájával? ( Indokold!) 
Ki vagy kik volt/voltak az/azok a szereplő(k), aki(k) nagyon a szívedhez nőtt/nőttek, vagy akit/akiket nagyon utáltál, és a Tizenkettedik Körzeten kívül élt(ek), valamelyik más körzetben?


SPOILER!!!!
A 4. körzetben. Ott a halászat a fő munkairány. Az egész víz közelben van én pedig imádom a vizet. Itt nem volt éhezés sem.
Nincs leginkább kedvelt körzetem. Mindegyiknek megvolt számomra a maga varázsa és árnyoldala. Ha ki kellene emelnem mégis egyet,akkor  a 4.et mondanám ide is. Az emberek itt sokkal kedvesebbnek tűntek számomra,mint a többi körzetben,vegyük csak Finnicket,Anniet és Magst.

A Kapitólium politikája szerintem borzalmas. Az oké,hogy uralkodni akarnak,de ilyen elnyomásba taszítani az embereket,hogy enni se legyen nekik mit,ha meg szereznek maguknak,akkor megbüntetik őket. Undorító dolog. És a viadal is.Gyerekek gyilkolják egymást,csak hogy az ottani nép jól szórakozzon. …
Nagyon megkedveltem Ruta karakterét. Tetszett,hogy próbál segíteni Katnissnek,pedig simán hagyhatta volna,hogy meghaljon.
Finnick szintúgy,őt már jellemeztem fentebb.

Akiket nem bírtam…talán erre a címre Cato és Clove pályázhat. A  2.körzet kiválasztottjai. Pedig mondjuk ők csinálták jól,elvégre a viadal lényege az volt,amit ők tettek. Legyilkolni mindenki mást. Amikor Clove neki esett Katnissnek én azt hittem meg fogja ölni. Cato pedig…ő nagyon kitartó, de annak ellenére,hogy Peeta szövetséget kötött velük,ki akarta nyírni őt, ami ugyan a dolga,de akkor sem bocsátom meg neki Peeta lábát…
L

Az utolsó kérdésre márciusban visszatérek,ha túl vagyok a filmen is :)

54 nap....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése