2012. január 26., csütörtök

Suzanne Collins zseniális trilógiája

Kis hazánkban is berobbant egy könyvsorozat 2009-ben.Úgy voltam vele,hogy na megint egy tucatkönyv. Sajnos előítéletes vagyok. Nem nagyon izgatott a könyv,sem a történet,sem az írónő,sem semmi ami a könyvvel volt kapcsolatos. Nagyobbat nem is tévedhettem volna.



Azthiszem,tavaly,amikor elmentem moziba megnézni a Hajnalhasadásnak az első részét,akkor jött velem szembe megint az Éhezők viadala,de már film előzetes formájában.Gondoltam én,na még filmet is készítenek belőle....remek....:
D


Aztán elfelejtettem megint a kis történetet. Munkám során a könyvesboltban,ahol gyakorlaton voltam,mindenki csak azt kérdezgette tőlem,aki bejött a boltba: "Jajj neharagudj,nemtudod az Éhezők viadala harmadik része a Kiválasztott megjelent már??"
Ez már kicsit sok volt,ezért hazajöttem és megnéztem az előzetest,aztán újra és újra és újra,egészen addig,amikor belém hastott,hogy úúúúúristen még is el szeretném olvasni. Iskolából hazafele beszaladtam a KÖKI-be hogy megvegyem. Leltár miatt zárva. Istenem milyen ideges lettem,átrohantam Europarkba,és megvettem mind a 3 részt. Az első és harmadik részből az utolsó darabokat.
Húztam egy darabig az olvasást,aztán nekikezdtem,és csak olvastam és olvastam és olvastam. Nem bírtam letenni. Azt vettem észre sajnos nagyon hamar,hogy vége lett az első résznek,és csak ültem ledöbbenve,hogy mennyire jó volt. Aztán hatalmas visítással felugrottam az ágyamról és a könyvespolchoz vetettem magam a második részért. Azt sem bírtam letenni. Ám amikor annak vége lett,kicsit félve fogtam neki a harmadiknak. Tartottam tőle,az írónő hogyan zárja le a történetet. És jelentem,nagyon sok könyvön bőgöm el magam,sokszor,de egy könyvön nem sírtam még annyit mint a trilógia befejező kötetén. Annyira ledöbbentem a végére,na de nem spoilerezek,mindenki tapasztalja meg saját maga ezt a hihetetlenül csodálatos világot,amit nemtudok eléggé megköszönni Suzanne Collinsnak.

Sajnálom,hogy előítéleteim voltak a könyvvel,ugyan is jelen pillanatban úgy érzem,és úgy is fogom érezni,hogy ennél jobb sorozattal még sosem találkoztam. Az eddigi trónon csücsülő Harry Potter sorozatot is letaszította nálam a dobogó első fokáról. :)

Végezetül a három fő karakterről pár mondatot elmondanék:) Saját vélemény természetesen,bárki megtámadhatja ;)


Katniss Everdeen- Végre egy talpraesett,vagány lány. Nem várja a hős megmentőt,nem kényeskedik,aminek persze az is lehet az oka,hogy beleszületett abba a világba,ahol él. De még is,nem az a "Jajj segitség majd a fiú megment engem" lány. És ezt nagyon becsülöm benne. Ennek ellenére persze néha a hajamat tudtam tépni egy két megnyílvánulásától és gondolatától:D
Jennifer Lawrence játsza majd Katnisst,aminek örülök mert még csak egy filmben láttam Jennifert és nagyon kíváncsi vagyok az alakítására:)


Gale Hawthorne- Hmm..Gale.....Tulajdonképpen semmi problémám nem volt a karakterével,de nekem valahogy nem jött be,ez a teljesen magába zárkózó,csak vadászgató,dolgozó fiú. Nyílván neki is vannak érzései,e sajnos nem nagyon mutatta ki őket. És még valamit,sokmindent ugyan nem tehetett Katnissért,de szerintem még így sem tett eleget. És van egy dolog amiért szerintem meglehet,hogy akaratlanul,de ő a felelős.
Liam Hemsworth fogja őt alakítani a vásznon,hát kíváncsi leszek:DD

Peeta Mellark- KEDVENC!!!!! Azért hagytam őt a végére,hogy zárásként ömlenghessek:$$$
Peeta már az első megjelenésével megragadott engem.Kedves,figyelmes,aranyos,meggyőző.....
 Katniss kis visszaemlékezése is nagyon tetszett róla.
És most egy kis *SPOILER* Peeta mindent megtesz Katnissért. De tényleg mindent. Igazán szereti és még akkor is szeretni tudja,amikor Katniss két lábbal tapos bele az érzéseibe és csak játszik vele eleinte. Amit pedig elviselt Katniss miatt....elképzelni nem lehet mennyire szereti,még akkor is,amikor mások már nem tudnának és szeretni,és Katniss minden hibájával együtt,ami valljuk be van neki:DDD*SPOILER*
A filmre pedig nagyon kíváncsi vagyok,mert egy nagy kedvencem Josh Hutcherson fogja játszani Peetát és már most extázisban égek:$$ <3

Szóval zárásképpen: Annyira várom már március 23-át,mint még szinte soha semmit:))) számolom a napokat:DD


56 nap és 3 óra....:(((

Jajj és még valami!!!
Moly.hu-n aki be van regisztrálva,azokat esetleg érintheti. csináltam egy kihívást,melyben arra vagyok kíváncsi,hogy Peetát vagy Galet szeretjük-e jobban? természetesen és TEAM PEETA<3
Itt megtaláljátok:
http://moly.hu/kihivasok/a-fiuk-viadala-peeta-vagy-gale-2


4 megjegyzés:

  1. Én is hihetetlenül várom a filmet. :) Egyébként nekem is a filmelőzetes után jött meg a kedvem az elolvasásához. De annyira örülök, hogy valami hihetetlen! És Josh <3 áhh....imádom...:)

    VálaszTörlés
  2. Josht én is nagyon imádom...sok filmben ugyan eddig nem láttam csak háromban de azokban nagyon meggyőzött engem Folyamatban van a többi filmjének beszerzése is:DDD

    VálaszTörlés
  3. Én azért kezdtem el olvasni, mert mindenkinek csak pizitív véleménye volt róla, és valahogy nem tudtam elképzelni, hogy ennyire jó! :D Aztán szépen beáltam a rajongók táborába. :P
    Úgy érzem meg kell védenem Galet, szóval óriási SPOILER következik!
    Szegény nem tudhatta amikor a bombán dolgoztak, hogy az az oldal amelyiknek segít ugyanolyan alattomos, alávaló, kegyetlen és korrupt mint Snow elnök és a bagázsa. SPOILER vége.
    Egyébképt akiket láttam, nekem az összes színész tetszik. Peetát nem egészen így képzeltem ugyan, de kezdem megszokni Josht most, hogy nézem a filmjeit.

    TEAM GALE! <3

    VálaszTörlés
  4. :DDDDD
    Megvédheted Galet,lehet hogy tényleg nem ő volt a hibás...ezt sosem tudjuk meg:DD
    TEAM PEETA<3

    VálaszTörlés