2012. január 28., szombat

Az Olvasók Viadala kihívás 3. téma

3. téma 
Ha Te lennél a rendező hogyan készítenéd el a filmet/ filmeket? Trilógiában jelentetnéd meg, vagy ( mint a felröppent pletykák szerint) az utolsó részt két szakaszra bontanád? A már meglévő, ismert színészekkel dolgoznál, vagy lenne akit lecserélnél, mert olvasás közben nem így képzelted el az adott karaktert, akit majd játszani fog? Ha csere történne, ki vagy kik lenne/ lennének a cseréd/ cseréid? 
Belevonnád -e az írónőt a forgatókönyv írásába? Konzultálnál -e vele bizonyos jelenetek végett?
 
Melyek lennének azok a részek amiket semmiféleképpen sem hagynál ki a filmből? Melyek lennének azok a jelenetek amiket szíved szerint hanyagolnál?


 Mindenképpen 3 filmben csinálnám meg. Nem szedném ketté egyik részt sem,főleg nem a harmadikat. Számomra így alkotna kerek egészet a történet. 
A színészeket teljes mértékben meghagynám. Legalábbis a Katnisst,Peetát és Galet játszó színészeket mindenképpen.  Bár lehet elfogult vagyok,de én nagyon szeretem Josh Hutchersont és így képzeltem el Peetát,eltekintve attól,hogy Joshnak barna haja van,de miután befestették neki szőkére,tőkéletes Peeta vált belőle. Jennifer Lawrencenek nagyon jól áll Katniss szerepe. És Liamet is meghagynám Gale-nek,mert Galet is ilyennek képzeltem el. Szerintem nagyon jól eltalálták a szereposztást. Én is ezekkel a színészekkel dolgoznék.


Mindenképpen bevonnám Suzanne Collinst a forgatókönyvbe,elvégre,ha ő nincs,akkor nem lenne miből forgatókönyvet írni,ezért hálával tartozom neki. Megkérdezném mit gondol bizonyos ötleteimről,és hogy min változtassak esetleg.
Semmiféleképpen nem hagynám ki a barlangban játszódó jelenetek egy pillanatát sem, a záró pillanatokat sem, de legfőképpen Peeta és Katniss egyetlen közös jelentét sem. Nagy hangsúlyt fordítanék a tetőn játszódó részre. Ami mindenképpen benne lenne még az Finnick és Annie esküvője. És természetesen az epilógus a 3 rész végéről.
Legszívesebben azt nem tenném bele,amikor Cinnát megverik és elhurcolják Katniss szeme láttára,pont a viadal előtt teljesen összezavarva így ezzel őt,és a harmadik részben meghalt két fontos karakter halálát,de sajnos ezek fontosak a mű kapcsán,úgyhogy bele kell tenni valamilyen formában a filmbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése